Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Maar het is goed dat het SIDN nu waarschuwingen gaat versturen, maar die zouden eigenlijk ook naar de afzenders toe moeten gaan, zodat die hun administratie kunnen bijwerken om de betreffende emails dus uit te schrijven. Je kreeg in de oude situatie al een foutmelding van je eigen mailserver ('recipient domain not found'); dus dat is niet genoeg om de datalekken te verhelpen. In een aantal gevallen gaat het ook om no-reply automatische mail. Maar hier heeft SIDN voor dit project ook onderzoek naar gedaan. De conclusie was dat het wel een beetje hielp maar dat de methode (daadwerkelijk mail afvangen) veel te invasief is. Overigens kun je dit wel *zelf* doen als je op een verantwoordelijke manier een domeinnaam wilt opzeggen. Houd hem nog een jaartje of twee aan, en zet er een mailserver op die automatisch netjes antwoord met een uitleg en je nieuwe domein, en de mail doorstuurt (evt met extra waarschuwing dat deze naar je oude domein is gestuurd). Dan kun je altijd zelf nog wijzigingen doorgeven, zoals ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):