Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit gehoord van terugbetalen via iDeal. Wanneer ik teveel heb overgemaakt naar een ander, dan heeft die de betaalinformatie en dus mijn rekeningnummer. Laat het hem maar lekker op dat rekeningnummer terugstorten. Ik ken wel het principe van terugpinnen, maar dat is een heel andere situatie, waarbij ik in de fysieke winkel ben en dan de handelingen verricht. Dus dan weet ik wat er gebeurt en waar. Hoe megaslim een oplichter ook is, wanneer ze je iets willen laten doen, waarvan je nog nooit gehoord hebt en wat niet noodzakelijk is, geldt de al bekende riedel van de bank: Hang op, klik weg... En je zoekt het nummer van de klantenservice niet op via Google, je gaat naar de website van het bedrijf en vindt daar dat service nummer. Behalve bij een MitM zou je dan de goede gegevens moeten hebben.
Beschrijf je klacht (Optioneel):