Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-02-2022, 10:30 door Anoniem

Door Anoniem: Kunnen banken leed voorkomen bij dit soort domme scams door vertraagde geld transacties absoluut. Zouden ze dat moeten doen absoluut. Ik weet het niet hoor. In dit geval bestond de fraude kennelijk uit het betalen van bestellingen bij een webwinkel. Tuurlijk kan de bank die betalingen een dag parkeren voor ze worden uitgevoerd, zodat de klant de kans heeft om er nog op terug te komen. Maar de klant wil wel de artikelen de volgende (of zelfs nog dezelfde) dag geleverd hebben! Daar wringt dus iets. Ik weet niet of we er met zijn allen samen nou zoveel beter van worden als we alle web bestellingen een dag gaan vertragen om die paar sufkoppen die in zo'n fraude trappen te beschermen. Ik denk dat we dan beter iets kunnen opzetten van een "internet fraude verzekering" die de bank je verkoopt, met een premie van een paar euro per maand ofzo, en waarbij je dan in dit soort gevallen wel je geld terug krijgt. Dan kan de "kwetsbare groep" zich verzekeren en problemen voorkomen zonder dat we weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha