Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2022, 11:51 door Anoniem

Hoe kom je van "Vandaag kan ik niet meer inloggen. " naar "Mijn vermoeden is hacken,"? Er kunnen 1000-en dingen aan de hand zijn. Bijvoorbeeld een database die even niet werkt, een storing van wat anders, automatische opruiming omdat je lang niets verkocht hebt, contractontbindingen, etc.etc.etc. tot zelfs dat je zelf een typo maakt. Het is nogal wat om dan een topic te beginnen, publiek, met meteen de vraag of ze gehackt zijn. En de overheid wil je vervolgens iets laten verplichten? Welke overheid? Want dit is een internationaal bedrijf. Moet de VN zich uitspreken over CVD procedures die het NCSC in NL allang promoot? Als je dan toch iemand wilt bereiken: de DPO moet wel altijd bereikbaar zijn vanuit privacy overwegingen, maar dan moet je toch wel even wat meer hebben dan "ik kan niet inloggen dus....".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha