Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2022, 19:51 door Anoniem

Door Erik van Straten: 3) In tegenstelling tot automatische updates via internet gebeuren handmatige updates niet allemaal tegelijkertijd. Zodra, na een handmatige update die tot problemen leidt, uitvoerders daarvan bij de fabrikant klagen, zal die fabrikant (normaal gesproken) de defecte update van hun site halen waardoor een groot aantal slachtoffers kan worden voorkomen. Precies, en dit geeft ook al aan dat het zeer waarschijnlijk een security update was en geen functionaliteits update. (wat daarboven door een paar mensen met de kop in het zand geroepen wordt) Immers als het niet om een dringende update gaat zijn de meeste fabrikanten wel zo slim om niet iedereen tegelijk die update te sturen, maar dit heel langzaam aan te doen zodat als er problemen komen er snel klachten komen en er op de rem getrapt kan worden. Meteen een groot aantal devices updaten dat is wat je doet als er een deadline is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha