Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Zeg maar gerust veel meer. Meer dan 95% van de incidenten komen van de huispc. De leverancier van de software ontkent elke aansprakelijkheid. Als je dat niet accepteert mag je deze niet gebruiken. De goedheid zelve roept elke 2e dinsdag van maand de PC's naar de garage om te "fixen". En sommige leveranciers doen dit iedere dag, of meerdere keren per dag eventueel. Andere doen dit 1 keer per kwartaal. Dus? Je argument is? Als Toyota dat elke maand zou doen was het huis te klein en het model al lang van de markt gehaald. Deze leverancier heeft dus veel te veel macht en toont eigenlijk alleen maar aan dat die PC ook voor andere doeleinden wordt gebruikt!Tesla doet dit bijvoorbeeld ook heel vaak met hun software. Wat is het verschil tussen Toyota en Tesla dan precies? Ik denk dat jij hier de fout maakt, Auto vs Software. Een normale auto werkt heel anders dan een Elektrische auto, waarin veel meer complexe software in verwerkt is. Je bent 2 verschillende dingen aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):