Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2022, 13:11 door Anoniem

Door Anoniem: Dat ze die pasfoto zo inzetten, vallen ze het meest over want buitenproportioneel. Ik had eigenlijk verwacht dat de pasfoto wel prima zou zijn, maar niet het hele paspoort. Alleen naam en kamer noemen is inderdaad momenteel de ‘norm’, maar inderdaad fraudegevoelig. Misschien dat in sommige gezelschappen echte fraude (bewust zuipen op andermans rekening) een probleem is, maar _vergissings_gevoelig (mn van de kant van de gast) is het wel . Een niet te onderschatten probleem is dat het noemen/noteren van een vreemde naam gewoon moeilijk is . Ook 'normale' Nederlandse namen zijn gewoon lastig te verstaan/noteren voor een spreker die geen Nederlands kent. En gasten , zeker als ze net in een hotel zitten vergissen zich ook gewoon makkelijk in een kamer nummer. Zat ik nou in 203 of 302 , oh nee, dat was het andere hotel. Wat dat betreft is het een feit _dat_ het nog wel eens misgaat, en als mensen dan met haast staan uit te checken is het eind van het verhaal dat het hotel een deel van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha