Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-03-2022, 19:47 door Anoniem

Door Anoniem: dan mag het AT eens wat meer doen als je een storing meld. heb dit vele malen gedaan en alles werd elke keer afgeserveerd met het bericht dat ze niets aan storingen doen totdat er meer meldingen komen.... Ja maar dat staat ook in het artikel. Je moet het zelf oplossen. Zij komen pas in actie als er belangrijke communicatie geraakt wordt, zoals luchtvaart, hulpdiensten en omroepen. Bij storing op andere diensten doet men in principe niets. Er zijn ook gebruikers die wel betalen voor handhaving, zoals radiozendamateurs. Maar daar doet men in de praktijk ook niet veel voor, behalve jaarlijks de tarieven verhogen om de binnengekomen klachten te kunnen administreren. Als een bepaalde sub-dienst meer klachten oplevert (bijvoorbeeld repeaters) gaan die ook meer betalen. Maar achter de klachten aan gaan, nee dat doet men niet. "we hebben het zo druk - het heeft geen prioriteit". Beetje dom, want de zendamateurs zijn juist de voelsprieten die het eerst in de gaten hebben dat er nieuwe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha