Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Facturarie behoort laag drempelig te zijn, vergis je niet bedrijven kunnen 1 factuur per week binnen krijgen of 100 per dag. Echter zijn het altijd en kleine leveranciers en grote leveranciers. Dus automatiseren waar het kan, maar laag drempelig zodat iedereen ook de lokale cateringsboer om de hoek en bv zzp-ers netjes betaald kunnen worden zonder gedoe. Wat mij opvalt is dat als de 1e en 2e factuurnis betaald en voldaan dat daarna een stortvloet aan facturen zeer gemakkelijk goed gekeurd worden. Dat zegt mij een ding: De inkoop is amateuristisch. Zorg voor een inkoopnummer bij elke vestelling, dat kan via een interne inkoopdesk eenvoudige worden gefaciliteerd. Dat kun je zelfs per afdeling een code woord of referentie toevoegen, waardoor je de facturatie afdeling in 1 oogopslag al kan zien welke afdeling de bestellin heeft geplaatst. En voor betaling lig je in met het purhcase orde nummer, daar staat een bestellersnaam, afdelingsnaam, productomschrijving, bestel aantal, frequentie, leverende leverancier ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):