Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Briolet: Een oplettende medewerker van de distributeur ziet echter dat het rekeningnummer op de nepfactuur niet overeenkomt met het bekende rekeningnummer en belt daarom eerst het Katwijkse bedrijf Hoezo oplettende medewerker? Dit behoort gewoon een standaardprocedure te zijn als een bedrijf een nieuw rekeningnummer introduceert. Ja, als een bedrijf dus vermeld dat hun rekeningnummer veranderd is. Maar niet als er gewoon een factuur gestuurd wordt met daarin een handtekening of footer met een iban er in. Veel mensen kopieren die dan simpelweg. Misschien vroeger, toen je nog betaalkaarten moest invullen. Met internetbankieren heb je een adresboek. Een betaling via het adresboek loopt simpeler dan alles zelf invullen. En een bedrijf dat veiligheid voorop heeft staan, zal zeker alles via het adresboek doen. In elk geval gebeurd dat bij ons zo. Pas in 2e instantie kijk ik of het rekeningnummer op de factuur ook klopt met onze adresboek gegevens.
Beschrijf je klacht (Optioneel):