Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Volgens de klant weet de bank welke telefoon hij gebruikt. De klant zou dan hebben gezien dat de genoemde telefoon niet van hem was en hij zou dan gealarmeerd zijn geweest. Nou de bank weet wel veel maar of dat de klant een nieuwe telefoon gekocht heeft en of de toegevoegde telefoon "wel van hem is" dat weten ze volgens mij niet. Waar de bank wel in zou kunnen voorzien is een functie om het toevoegen van nieuwe telefoons te blokkeren vanuit de website. Default ingeschakeld. Zodat je eerst actie moet ondernemen voor je een telefoon kunt toevoegen. Maar goed, bij het type klant wat slachtoffer wordt van dit soort oplichting gaat dat natuurlijk ook niet helpen want de oplichter loodst hem daar wel weer doorheen. Alleen heeft de bank dan wel de mogelijkheid om uitgebreide waarschuwingen te tonen mbt de scenario's waarin de klant wellicht verzeild geraakt is ("klopt het dat u een nieuwe telefoon gekocht heeft?") en kan men hier later gemakkelijker naar terug verwijzen als het toch mis gegaan is. Immers dan is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):