Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2022, 20:15 door Anoniem

Door Anoniem: Uiteraard weer WhatsApp en de Tikkie-betaling. Heeft niks te maken met het echte probleem, maar ja, iemand die blind is zodra het woord Tikkie valt ziet dat niet . Oplichter heeft de brave klant een pseudo-site laten zien om toegang te krijgen. Daarna heeft de oplichter 3000 euro van spaarrekening naar betaalrekening van slachtoffer overgezet. Oplichter communiceert (hoe, maakt niet uit) - oeps, foutje , kijk maar op je rekening . Wil je dat even naar mij terugstorten ? Brave sul heeft dus niet gezien dat de "storting" van 3K afkomstig was van z'n eigen spaarrekening. Brave klant (dat maakt 'm braaf) - zegt niet "ha ha jouw fout, bedankt voor die drie ruggen" , maar stort de vergissing "netjes" "terug" - dus naar de oplichter. HOE die klant de "vergissing" terug stort maakt ook niet . Als de bejaarde en papieren overschrijving op de bus gedaan had zou die ook uitgevoerd worden . En daarna doet het oplichter het nog een keer " oh shit, heb ik weer 3000 naar jou overgemaakt, kun je het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha