Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door waterlelie: En dan voorzichtig schatten wat support ervan aan de Digid zijde gaat kosten - technisch ontwikkelen, het "enrollment" (eerste keer koppelen van ding) inrichten, handleidingen en helpdesk trainen om om te gaan met de onvermijdelijke vragen van mensen die het wel proberen maar "het werkt niet, jullie zeggen dat het gesupport wordt dus los mijn probleem maar op" Dat laatste is giswerk, en alle obstakels die hier worden genoemd, daar heb ik mijn twijfels over, lijken vooral te dienen om eigen vooroordeel te ondersteunen. Het is wel _mijn_ expertise . Jij bent de totale leek die het verschil niet kende tussen USB opslag en een USB gekoppelde dongle ., Het maakt je niet gekwalificeerd om bruikbaar te gissen. "Het is wel _mijn_ expertise" Dat laatste kan iedereen wel beweren, maar wie hier anoniem reageert heeft meestal iets te verbergen, bijvoorbeeld wel de klok horen luiden, maar niet echt weten waar de klepel hangt. Ik reageer hier met een open vizier, en ben niet bang om figuurlijk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):