Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2022, 20:38 door Anoniem

De Berichtenbox is op dit moment niet meer dan een geglorificeerde mailbox, waar je als burger op moet inloggen om te controleren of je iets nieuws ontvangen hebt. Of weer een app installeren, of een melding laten sturen naar je eigen mailbox. En wat is het berichtje dat je dan krijgt? Dat er een .... klaar staat in de persoonlijke omgeving van overheidsorgansiatie.... En daar moet je vervolgens dan weer apart op inloggen. En dan blijkt het een nutteloos berichtje te zijn, En blijkbaar kan de berichtenbox niet eens checken of een bericht wel tijdig gelezen is, om zo de aanbiedende organisatie tijdig te laten weten dat ze op een andere manier met de burger in contact moeten treden. Hoe lang bestaat de berichtenbox ondertussen ook al weer? En nog steeds lopen burgers (en organisaties en rechters) tegen dit soort problemen aan. Conclusie: Het barst van de ontwerpfouten. Begun maar opnieuw, met een burger-vriendelijker ontwerp. Dit had de overheid ook "klant"-vriendelijker op kunnen zetten. Bv door 1 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha