Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De Berichtenbox is op dit moment niet meer dan een geglorificeerde mailbox, waar je als burger op moet inloggen om te controleren of je iets nieuws ontvangen hebt. Of weer een app installeren, of een melding laten sturen naar je eigen mailbox. En wat is het berichtje dat je dan krijgt? Dat er een .... klaar staat in de persoonlijke omgeving van overheidsorgansiatie.... En daar moet je vervolgens dan weer apart op inloggen. En dan blijkt het een nutteloos berichtje te zijn, Ik ontvang eigenlijk de meeste informatie gewoon direct in de berichtenbox. Wil ik inderdaad meer informatie, moet ik ergens anders inloggen, net zoals ik een brief in de brievenbus kreeg en meer informatie wou hebben. En blijkbaar kan de berichtenbox niet eens checken of een bericht wel tijdig gelezen is, om zo de aanbiedende organisatie tijdig te laten weten dat ze op een andere manier met de burger in contact moeten treden. Klopt, dat is meestal een klantportaal waar veel meer achter zit. Iets waar de berichtenbox ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):