Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-04-2022, 09:09 door Anoniem

Door Tintin and Milou: Door Anoniem: En blijkbaar kan de berichtenbox niet eens checken of een bericht wel tijdig gelezen is, om zo de aanbiedende organisatie tijdig te laten weten dat ze op een andere manier met de burger in contact moeten treden. Klopt, dat is meestal een klantportaal waar veel meer achter zit. Iets waar de berichtenbox niet voor bedoelt is/was. En met een PostNL bezorging had men exact hetzelfde probleem. De verzender had geen idee, of de brief aangekomen was.... PostNL heeft hier zelf cijfers over: https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/kwaliteit-postbezorging/ Van die 8 miljoen poststukken per dag bezorgen we er 7.632.000 op tijd. De rest (ca. 368.000 stuks) wordt met een lichte vertraging bezorgd. Hoeveel berichten van de overheid raken er kwijt of worden er te laat gelezen door de manier waarop de berichtenbox is opgezet met DigiD?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha