Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Weliswaar geen overheid, maar toch: PostNL: niet thuis? E-mail of in de app ipv briefje in de bus (9% van aantal pakketbezorgingen). Argumenten: - scheelt papier (dit argument wordt altijd gebruikt) - scheelt tijd - mensen vinden het vast fijner omdat dan de informatie actueler is (dit argument gaat alleen op als er na het eerste e-mailbericht meerdere volgen). Je zal ook wel niet meer kunnen zeggen dat je liever een briefje hebt. PostNL? Dan doe je toch gewoon een andere bezorgdienst... https://www.telegraaf.nl/financieel/757201949/post-nl-gooit-geen-briefje-meer-in-de-bus-bij-niet-thuis Ik zag m ook voorbij komen, mijn mening ook een voorbeeld van diezelfde digitalisering, er word maar gewoon van uit gegaan dat je een smartphone hebt of een computer, en dat je die ook gebruikt op een bepaalde manier. Om toch weer zijdelings in te haken ontopic; zo heb ik vorig jaar voor hun een QR-code geregeld, nou echt niet dat er sprake was van gelijkheid, er word toch echt een zware hindernis ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):