Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ze zijn zeker slordig daar. Ik kreeg zomaar een code opgestuurd via een SMS bericht die ik goed moest bewaren. Alleen ik heb mij daar nooit aangemeld. Ergens een foutje dus met het telefoon nummer. van iemand. Hoe zou je dat willen ondervangen dan? Als jij ergens een verkeerd nummer ingeeft dan kan de organisatie daar toch niet verantwoordelijk voor worden gehouden? Als je als organisatie zo iets doet dan moet je zorgen dat de gebruiker dit bevestigen moet in je webpagina dus daar die code intikken en als dat niet binnen een bepaalde (korte) tijd gebeurt dan moet je dat nummer weer verwijderen en NIET koppelen aan die klant. Net zoals met e-mail adressen: geeft een klant een e-mail adres dan stuur je daar een bevestiging mail heen die de klant moet gebruiken om dit adres te bevestigen. Doet die klant dat niet en bewaar je toch dat e-mail adres of telefoonnummer, JA dan moet je daar als organisatie verantwoordelijk voor worden gehouden, zeker als die info achteraf ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):