Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2022, 02:06 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Zolang je zonder app ook toegang houdt tot de rekening (via een browser bijv.) lijkt mij hier niets aan de hand. Mensen die een nieuwe telefoon gaan kopen 'omdat de bank de oude niet meer ondersteunt' zijn knotsknetter gek. Probleem is dat je bankzaken moet bevestigen via de app, die het dan niet meer doet. Nou hier is dus niks van waar. Ik ben zelf klant bij Rabobank en ik ben niet in het bezit van een “smart”phone (ik vindt die dingen helemaal niet smart, maar dat is andere discussie). Toch kan ik gewoon internetbankieren door gebruik te maken van een computer en de rabo-scanner. Ik vind die dingen ook niet slim, dus das geen discussie. Wel heb je dan weer een apart door de bank geleverd apparaatje nodig. Weet niet of dit apart aangevraagd of betaald moet worden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha