Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-04-2022, 14:55 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De vraag hier is of de bank dit moet afdwingen of dat dit een (bewuste) keuze moet zijn van de betreffende gebruikers. Als een bank het niet afdwingt staat die meteen veel zwakker tegenover gebruikers die de bank aansprakelijk stellen voor het verlies. Dat ze een zorgplicht hebben tegenover hun rekeninghouders maakt de verantwoordelijkheid en de aansprakelijkheid alleen maar groter. En daar gaat het dus fout. Mensen die wel de lusten willen maar niet de lasten en bij elke tegenslag de verantwoordelijkheid bij een ander willen leggen. In mijn ogen zou de bank gewoon duidelijk moeten waarschuwen dat de telefoon (of eigenlijk het OS van de telefoon) niet meer voldoet aan hun standaard en dat de gebruker geadviseerd wordt te upgraden of een nieuwe telefoon aan te schaffen. Dit i.p.v. dat het gewoon stopt met werken. Het kan voor de maker van zo'n app niet moeilijk zijn bij iedere start van die app een waarschuwing te tonen. Die waarschuwing zou je als gebruiker niet uit moeten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha