Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: Door Saph: Privémail zou in geen enkele sector voor werk gebruikt moeten worden. Exact! Voor je werk gebruik je je werk e-mail en geen privé e-mail, punt. Als je dit niet doet kan het zijn dat je zaken onder de radar probeert te houden… Maar dan moet die werkmail wel gebruikersvriendelijk zijn. Als bestuurder wil je met besturen bezig zijn en niet een halve ICT-er zijn om te kunnen blijven mailen. Ik weet niet precies hoe die werkmail voor kabinetsleden werkt, maar ik begreep wel dat het wachtwoord regelmatig veranderd en je na een paar foute pogingen geblokkeerd bent. Bij een normale mail cliënt vul je nooit zelf het smtp wachtwoord bij elke verzenden in. Als het wachtwoord veranderd is, lukt het verzenden even niet niet. En als je de reden niet direct door hebt, druk je nog een of twee keer op send en plots ben je voor een aantal uren geheel geblokkeerd. En steeds veranderende wachtwoorden ga je niet meer onthouden, maar op een spiekbriefje opschrijven. En of dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):