Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: " waarom zou de AVG opeens een obstakel zijn voor het geven van hulp aan onverzekerden bij het krijgen van een zorgverzekering?" Die vraag hoort bij de AP thuis. Ze, de AP, hebben intussen wel bereikt dat het nu zo uitpakt. In tegendeel, deze vraag hoort eerst aan de GGD GHOR gesteld te worden. Die gebruiken het AP als argument. Na onderbouwing door GGD GHOR, kan het AP vervolgens bevestigen of ontkennen dat de stellingname van het GGD GHOR klopt. Ze zijn banger voor de Autoriteit Persoonsgegevens dan voor de gezondheid en claims van onverzekerden Heeft het GGD GHOR voldoende onderzocht of ze, met (voor zover nodig) inachtname van de AVG, deze taak kan uitvoeren? Of moeten ze dan meer moeite doen, dan ze willen doen? Het lijkt er zo op dat het GGD GHOR de weg van de minste weerstand gekozen heeft. Namelijk de aanname dat deze personen minder snel geneigd zullen zijn om een rechtzaak te beginnen of voor hun rechten op ten komen. En het dus minder moeite en geld kost om niets te doen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):