Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De meeste oplossingen die hier worden genoemd gaan uit van extra authenticatie (i.e. andere bank). Dat zijn geen oplossingen omdat het probleem bij de gebruiker ligt. Die wil het makkelijk hebben bij een willekeurig telefoontje alle credentials deelt, ook die van de ander banken. Je lost dit niet op door het ingewikkelder te maken. Ik vind dat banken meer nadruk op de risico's van internet bankieren moeten leggen. Het moet elke internet gebruiker duidelijk zijn dat, welke bank dan ook, NOOIT om informatie vraagt die ze al hebben: Naam rekening, rekening nummer, PIN, authenticatie codes, pasworden, etc. En dat ze ook NOOIT iets komen ophalen, Pasje lever je niet in, die knip je door en mag bij de vuilnis (evt haal je het metaal eraf en stukken plastic mogen bij het platic. Daar kunnen ze echt wel elke drie maand een brief over sturen. Die wordt door de oudere generatie (risico groep) nog wel gelezen. Berichten op discord zou ook niet verkeerd zijn, want de jonge generatie heeft ook geen idee... Onzinnige of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):