Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Tja! Bij abnamro kun je aan de balie( medewerker) je spaarrekening blokkeren . Dat heet dan “blokkade op verzoek van de klant”. Opheffen van blokkade kan dus ook alleen via de balie. Simpel oplossing maar wel wat omslachtig Overigens bij blokkade kan je wel geld blijven overboeken op de geblokkeerde spaarrekening Bij ABN/AMRO kun je nu ook via de website een spaargeldslot aan of uit zetten op je spaarrekeningen. In de app heb ik deze mogelijkheid niet gevonden. Inderdaad is dit online mogelijk, en je hoeft daarvoor niet weer je pincode in te voeren, en als je het spaargeldslot weer uitzet, moet je 24 uur wachten voordat je weer geld daarvan naar je lopende rekening kan sturen. Wat mij het meeste opvalt, is dat niemand hier deze reactie schijnt te hebben gelezen, want de daaropvolgende 7 reacties zijn vriendelijk gezegd, op zijn hoogst goedbedoelde onzin..
Beschrijf je klacht (Optioneel):