Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door _R0N_: Door Anoniem: Ben de afgelopen jaren geen bedrijven tegengekomen die hun product wijzigingen in het voordeel van de klant. Proton is daar blijkbaar een uitzondering op en heeft wel geluisterd naar de klant. Blij met catch-all en het wijzigen van de afzichtelijke data-teller kleur. Daarnaast is 8 euro pm voor mail (500 GB) en VPN eigenlijk niet duur. Fijn dat voor VPN een extensie komt. Nu hopen dat straks mappen ingeklapt blijven bij mail en dat je labels en sterren volledig kunt uitschakelen. Is een VPN echt zo belangrijk? Misschien wel als je op een publiek netwerk zit waarvan je niet weet wie de aanbieder is en de beheerder van de netwerk meuk maar thuis is het niets anders dan het verleggen van vertrouwen. Vertrouw jij de VPN aanbieder meer dan je lokale internet boer? De wet in Nederland kennen we allemaal wel zo'n beetje, we weten ongeveer wat je lokale provider mag en niet mag. Vertrouwen we buitenlandse VPN boeren meer dan onze lokale provider? Ik eerlijk gezegd niet. Iets met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):