Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2022, 12:32 door Anoniem

Door Anoniem: Na een keer of 5 onderhoud in het voormalig UPC gebied afgelopen maand met geregeld nieuw IP adres (en steeds de IP configuratie correcties die zo'n gaar dynamisch IP ISP netwerk afdwingt). hebben ze het nu met het laatste onderhoud voor elkaar, de DNS/routing vanaf WAN op zijn gat(achter bridged modem/losse router is de vraag enkel ipv4, krijg ipv6, met ipv4 routing, het onbetrouwbare ziggo ipv6 wil ik niet, krijgt dan wel IPv6+IPv4 routing, waarvan de toewijzing er steeds uit lijkt te klappen, dus dat werkt ook niet), kan ik backup/reset lopen troubleshooten wat er naar de cholera geholpen is bij een WAN op DHCP, want support geeft nul nuttige info. T-mobile kom dr maar in met je glasvezel, dan kunnen we Ziggo EINDELIJK de deur uit trappen en hopelijk voorgoed afzwaaien, en als het dan even kan via Freedom internet, zodoende standaard met een vast IPv4+IPv6 https://newsroom.t-mobile.nl/freedom-internet-wordt-provider-op-glasvezelnetwerk-van-t-mobile-nederland/ Ben onderhand helemaal klaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha