Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2022, 16:13 door Anoniem

ING wint dan wel de rechtszaak - het doet hun imago m.b.t. de beperkte mogelijkheden en het slecht implementeren van klantenbeschermingen geen deugd. Ipv A.I. implementeert men blijkbaar I.A. systemen. Met een eenvoudige patroonherkenning had men dit moeten onderscheppen - en zijn er ook geen dag en weeklimieten - die maken dat er goedkeuringen moeten komen??? Dit zit in elk geval in mijn dossiertje onder de folder banking/ing... Jawel ik heb een eigen archiefje. Zelf heb ik zwaar van mijn neus gemaakt tegen mijn bank toen bleek dat ik tot 15000€ per verrichting kon onverschrijven via de telefoon - terwijl ik dat nooit doe. Men heeft toen duidelijk te horen gekregen dat ik dat nooit wil gebruiken en dat dit UITGESCHAKELD moest worden. ik wil hardere, strengere limieten! Kaffer uw bank gerust uit als u geen apps gelinkt wil zien met uw bankrekening. Maar gebruik vooral hun intern-berichtensysteem om dat meermaals te vragen. Doet men dat niet - schuif gerust de verantwoordelijkheid bij hen - u heeft dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha