Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2022, 10:41 door Anoniem

Door Anoniem: ING wint dan wel de rechtszaak - het doet hun imago m.b.t. de beperkte mogelijkheden en het slecht implementeren van klantenbeschermingen geen deugd. Je moet wel bedenken dat tegenover de klanten die beschermd zouden worden door dergelijke systemen ook klanten staan die er agressief op reageren, op de manier waarop jij dat kennelijk ook doet. Ook "in de samenleving" zie je groot wantrouwen tegen wat men daar inmiddels "algorithmes" noemt om het gedrag van mensen te karakteriseren. Dus het is best voorstelbaar dat een bank niet vol enthousiasme allerlei systemen gaat bouwen die precies het gedrag van alle klanten in kaart brengen en bij afwijkingen alarm slaan. Voor je het weet heb je kamervragen en een slechte naam. De dag dat ik MFA kan doen - met niet-biometrische methodes - dan verandert mijn houding mogelijks. Dat heb ik wel bij ING. Met een apart kastje wat ik bij iedere transactie moet gebruiken en wat uniek geconfigureerd is voor mijn rekening (dwz niet zoals bij ABN en RABO waar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha