Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2022, 16:50 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Hoe gaat het straks als je niet hebt toegestemd met opname van je gegevens in "MyHealth@EU" en er overkomt je iets op vakantie in een ander EU-land? Tot nu toe krijg je daar dan gewoon zorg, en die wordt dan achteraf door je Nederlandse verzekering vergoed. Daar zijn namelijk afspraken over gemaakt. Ik heb laatst een plastic verzekeringskaartje aangevraagd, dat krijg je niet meer automatisch tegenwoordig want er is ook een handige App die door heel Europa geaccepteerd wordt (niet), en bij het inlezen zag ik dat mijn verzekeraar het zeer waardeert als je eerst met ze belt vanuit het buitenland voor je zorg krijgt. Niet alles wordt vergoed door hen namelijk. Je kan beter vooraf even bellen dan dat je achteraf een flinke rekening gepresenteerd krijgt. Ook is een tip van mij om niet de basisverzekering te nemen. Want die wordt elk jaar aangepast door het kabinet. Als je de verzekering hier net boven neemt, stel je jezelf minder bloot aan deze politieke willekeur. IMNSHO

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha