Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door MathFox: Ik heb bij het openen van mijn ABN rekening gevraagd om een pas die geen contactloos betalen ondersteunde en die gewoon gekregen. Bij de ING krijg je altijd een op afstand uit te lezen kaart. Bij mij idem dito bij ABN. Wanneer wordt privacy/databescherming een onderscheidend verdienmodel voor een bank? Gesteld dat een bank nog commercieel denkt en niet gewoon uitvoert wat de digitaliserings- en datalobby wil... Ooit kwamen de eerste fair-trade en biologische winkels. Weet iemand hoe Triodos en ASN met dit soort dingen omgaan? ASN en Triodos onderscheiden zich niet of nauwelijks op het thema privacy. Daarvoor moet je dus niet bij de 'duurzame banken' zijn. Privacy heeft het sowieso in de financiële sector nooit tot de status van duurzaamheidscriterium gebracht. Ik heb me jarenlang voor mijn werk verdiept in de 'verduurzaming' van beleggingen (banken spelen daarin natuurlijk een sleutelrol). Ik heb me er altijd over verbaasd dat privacy nooit op de agenda is gekomen van de gremia ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):