Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Jullie stoppen met Twitter omdat er zoveel negatiefs over jullie te vinden is #slechtsteserviceooit. Daarom onder het mom dat we privacy niet kunnen garanderen! Nou jullie bezorgers kunnen dat zeker niet" Dat kan wel een gunstige bijkomstigheid zijn voor DHL, maar dat maakt het probleem van privacy niet minder. Meer bedrijven zouden dit voorbeeld moeten volgen. Waarom zou jan en alleman mee moeten kunnen lezen? Het gaat niemand wat aan waar jouw huis woont. Klagen kan toch wel op klachtensites. Maar dan moeten ze wel email openstellen. Heel veel bedrijven doen net alsof email niet bestaat en ze proberen erg hard van email eenrichtingsverkeer te maken (alleen zenden). Maar dat mag helemaal niet, "noreply" afzenders zonder een echt werkend contactadres mag niet. Weezel-achtige constructies waarbij postadressen worden vermeldt zijn nonsens. Je moet op emails kunnen antwoorden zonder eerst gedwongen allerlei onnodige persoonsgegevens te overhandigen in webformulieren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):