Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2022, 11:53 door Anoniem

Door Anoniem: Iets wat bijzonder: waarom helemaal stoppen? Dit terwijl je ook gewoon aanwezig kunt zijn en zodra privacy een rol speelt overstapt op je eigen site. Vooraf: als fatsoenlijk bedrijf zou je niet op sociale media moeten zitten, steek die tijd direct in jouw klanten. Dit door bijvoorbeeld te voorkomen dat zij überhaupt contact met je opnemen. Wat DHL gewoon kan doen is een mailadres noemen, liefst eentje direct naar de betreffende medewerker/afdeling. Echter willen bedrijven, zo lijkt het althans en DHL valt daar ook onder, tegenwoordig niet meer zo graag dat klanten makkelijk contact kunnen opnemen. Terwijl niks zo efficiënt is als een e-mail. Klanten kunnen waardevolle feedback hebben, als die veel moeite moeten doen om al de contactgegevens te vinden... dan blijf je 'n NS.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha