Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik vind het vervelend worden dat de hele claimcultuur naar Nederland komt... Zo'n fluff boterham spread, een Dodge Ram is allemaal wel grappig maar dit gaat echt richting cover-your-ass mode... En dat gaat niet werken. Wanneer je continue jezelf moet gaan indekken omdat je klant of je leverancier hier misbruik van gaat maken dan ben je toch geen klant en leverancier, dan ben je teek en parasiet. Zeker in omgevingen waarin een leverancier een nul-meting doet (bij de start van de overeenkomst) zul je een basis lijn moeten opstellen... #1 wat gaan we doen #2 wat is het uiteindelijke doel en wanneer gaan we daar komen #3 wat is daarvoor nodig en wie gaat wat daarvoor leveren. Heel vaak zie ik dat bedrijven de adviezen NIET opvolgen van de leverancier, door gemakzucht, door incompetentie en heel soms omdat het niet kan... En deze toko's stellen dan wel de leverancier aansprakelijk als er iets mis gaat... Of bedrijven bouwen zelf iets nieuws en stellen daar de leverancier niet van op de hoogte.. Stel, hang ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):