Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2022, 09:19 door Anoniem

Als we het zo stellen maakt het digitale niet uit. Als zo'n 'Victor Mids' persoon bij dit soort mensen aanbelt fysiek, dan krijgt hij ze net zo ver. Dit is niet de verantwoordelijkheid van een bank. Hoe kan een Rabobank nu weten wat wel en niet kan, er zullen dagelijks transacties van miljoenen euro's en veel hoger plaatsvinden, hoe kan 19.000 dan opvallen? En dan gaat de Rabobank allerlei extra vragen stellen en drempels opwerpen om zeker te zijn dat transacties kloppen. Al die extra hoepels zit toch niemand op te wachten alleen omdat een klein percentage van de gebruikers gewoon geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. En dan komt 'Victor Mids' langs en die begeleid ze alsnog door al die extra hoepels heen en blijf je hetzelfde probleem houden. Behalve dan dat meer mensen last van de hoepels krijgen. We gaan ook niet met zijn allen 30 rijden op de snelweg omdat ouderen niet veilig harder kunnen. Er zijn algemene afspraken over wat veilig is, dat is net zo bij internet bankieren. Ik snap ook niet wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha