Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: …De RaboScanner vraagt dus of het totaalbedrag van 19.000 euro klopt, en de klant heeft daar op OK geklikt. Als dat bedrag niet is wat de klant verwacht, dan doe je niks, je stopt je transactie. Als je nu niks meer doet, dan gebeurt er ook niks. Maar de klant heeft wel op OK geklikt en de autorisatiecode ingevoerd. Hoever moet je als bank gaan als mensen zelfs op een duidelijke vraag (Wilt u 19.000 euro overmaken naar die-en-die? Ja of Nee) niet kunnen antwoorden? . Een deel van de mensen moet je geen toegang tot internetbankieren geven. Het beste is om toch echt een toegangsexamen in te voeren voor het gebruik van internetbankieren. Mijn bank doet dit al een tijdje voor beleggingsproducten. Voor een stuk of 10 groepen beleggingsproducten hebben ze on-line een examen klaar staat die je eerst succesvol moet afsluiten voor je dergelijke producten kunt gaan kopen. Ik heb toevallig vorige week zo'n examen afgelegd. Dit is simpel uit te breiden met een examen voor het doen van betalingen via ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):