Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Als je een account aanmaakt, controleert PostNL dan of jij daadwerkelijk op dat adres woont? Bijvoorbeeld door een briefje met een code te sturen die je online moet invullen om je account te bekrachtigen? Zo niet dan kunnen criminelen accounts voor anderen aanmaken en, zodra zij zo'n niet-thuis bericht ontvangen, het pakketje elders laten afleveren. Om dat scenario te voorkomen, zou ik dus bij elke postbezorger een account moeten aanmaken? En wat gebeurt er als ik geen account kan aanmaken omdat iemand anders mij voor was op mijn adres? En als PostNL wel een check uitvoert maar ik verhuis en vergeet mijn account aan te passen? Ik ben het dan ook helemaal eens met Anoniem van 15:04. @Erik. En wat dacht je van het ontbreken van 2FA? Dit hadden ze op zijn minst moeten instellen om kaping van je account of erger te voorkomen. Ik heb een account daar, maar ik heb 2FA nergens voorbij zien komen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):