Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: @Erik. En wat dacht je van het ontbreken van 2FA? Ervan uitgaande dat PostNL dit als een bezuiniging invoert, denk ik dat PostNL zich sowieso niet gerealiseerd heeft wat accountbeheer hen zal gaan kosten (mensen verhuizen en/of gaan scheiden, wisselen van e-mail account en vergeten wachtwoorden); 2FA zou dit nog duurder maken. Want smartphones gaan stuk (en niet iedereen heeft back-ups van TOTP codes) en er zijn mensen die van 06-nummer switchen (weg SMS-2FA). Denkbaar is echter dat PostNL, net als de meeste andere Big Tech, geen redelijk bereikbare helpdesk optuigt en reputatieschade door gebruikers met inlogproblemen voor lief neemt. Daarnaast wordt het nut van 2FA m.i. erg overschat, vooral voor de doelgroep die 2FA het hardste nodig heeft (met kort raadbaar hergebruikt wachtwoord). Los van 2FA is dit trouwens de zoveelste partij met een database met koppelingen tussen e-mail adressen en woonadressen van mogelijk zeer veel Nederlanders (naast andere potentieel waardevolle informatie voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):