Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ja die kennen we... dat had Facebook ook een paar maanden geleden. Die hebben daar nog een heel verhaal over gepubliceerd maar van elkaars fouten leren doet niemand. Omdat Facebook een outage had door een routing error en Cloudflare dat nu ook heeft, is je conclusie dat “niemand van elkaars fouten leert”. Come on now… accepteer dat fouten onvermijdelijk zijn in een dynamisch en competitive bedrijf. Fouten kunnen voorkomen, maar het zinnetje "Doordat de prefixes werden ingetrokken was het lastig voor Cloudflare-engineers om de betreffende locaties te bereiken en de aanpassing ongedaan te maken" geeft duidelijk aan dat er niet van andermans fouten geleerd is! Immers daar had iemand kunnen bedenken "het is wel handig om een apart management netwerk te hebben wat niet gerelateerd is aan onze normale BGP advertisements". En dat hebben ze kennelijk (nog) niet geinstalleerd. Je wist zo zeker dat je gelijk had dat een alinea verder lezen niet meer nodig was, is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):