Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zelden zo een slecht onderbouwde uitspraak gelezen. Het geeft geen deugdelijke onderbouwing dat onder betaaldiensten alleen optimaliseren valt te verstaan of waaruit enkel die verwachting mag worden geconcludeerd. Ook is optimaliseren met deze uitspraak aan zwaar verval onderhevig. Als blijkt dat betalingen onbedoeld door menselijke fouten en passieve houding worden gedaan dan is er duidelijk een en ander te optimaliseren onder die taak. Dit is niet de eerste keer dat deze fouten zich voor doen, dan is er zeker reden om te twijfelen of men wel optimaal betaalverkeer levert. Ook valt er weinig te optimaliseren als er geen grenzen zijn aan wat van een bank wel en niet bij betalingen en andere taken verwacht mag worden. Die grenzen stelt men kennelijk niet, of kennelijk vooral in het voordeel van de bank, wat niet redelijk kan zijn. Ook heeft een bank welke financiele tegoeden in vertrouwen in beheer heeft gekregen op zijn minst ook een beheerplicht. Die plicht stopt niet als iemand een transactie wenst te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):