Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door ErikBrown: DHL komt hier al helemaal niet meer aan de deur maar stuurt me telkens een SMS dat ik niet thuis was en dat ze het pakketje bij een service punt afleveren. Terwijl ik elke keer juist zorg dat ik de hele dag thuis ben. Door zo'n SMS i.p.v. een papiertje in de brievenbus heb je ook geen bewijs dat ze niet bij je langs zijn gegaan. Precies, daar is dat papiertje ook voor bedoeld. Door Anoniem: Door Erik van Straten: Als je dan zo nodig wilt doorbelasten, denk ik dat bezorgdiensten alle "ik trof u niet thuis"-kosten maar eens in rekening moeten gaan brengen bij al die gemakzuchtigen die thuis laten bezorgen maar zelden of nooit opendoen. Wedden dat veel van die briefjes heel snel overbodig zijn...Goed idee ! Linksom of Rechtsom reken erop dat ik trof u niet thuis"-kosten doorbelast zullen worden Sufferd, heb je nog geen QR-deurbel? (Misschien ook handig voor ErikBrown). Als de bezorger aanbelt wordt diens vingerafdruk afgenomen door een sensor in de deurbelknop. Na 15 seconden verschijnt in het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):