Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Bij mij werd nog niet zo lang geleden een vergelijkbaar bedrag door een bank geblokkeerd toen ik het wilde overmaken van NL naar een ander EU-land. [...] Er wordt dus gemeten met twee maten. De bank ziet voor zichzelf een veel grotere "zorgplicht" als het gaat om het beschermen van de Belastingdienst, dan als het gaat om een rekeninghouder van de bank zelf. Je schrijft een bank, niet Rabobank. Als het niet over dezelfde bank dan is dit niet één bank die met twee maten meet maar van twee banken die elk met hun eigen maat meten. Dat kan, binnen de ruimte die wetgeving biedt. Door Anoniem: Tja. Prent het nou eens in je OREN dat geen enkel overheidsinstantie je telefonisch benadert maar alles schriftelijk doet. Banken zijn geen overheidsinstanties, en het kan wel degelijk voorkomen dat ze jou bellen. Ik ben bijvoorbeeld ooit door Rabo (de echte, niet een oplichter) gebeld met de mededeling dat ze mijn pinpas hadden geblokkeerd nadat ik hem had gebruikt bij een betaalautomaat waarmee geknoeid ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):