Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Boeiende read van de exploit ook. met een telecomprovider en er gebruik werd gemaakt van een malafide Vodafone-app, Het lijkt me niet vergezocht om aan te nemen dat de betreffende telecomprovider Vodafone was. Wanneer je als doelwit klant bent van een andere telco is het raar om dan de Vodafone app te moeten gebruiken voor je data van <andere operator> . De "social engineering" is wel erg overtuigend : Telco zet de dataverbinding uit, en gebruiker krijgt SMS "vanaf heden moet U onze app gebruiken voor data" . Ik denk dat _heel_ weinig gebruikers dan paranoide genoeg zijn om geen data te gebruiken en het probleem verder te onderzoeken. Met de telco in het complot moet gevreesd worden dat de helpdesk bellen 'klopt dit' bevestigd wordt. OTOH - dit type targeted user door een telco zal door een heel klein aantal mensen behandeld worden (wsl vergelijkbaar met taplasten) , en de helpdesk zal niet in de 'need to know' pool zitten om een bullshit verhaal klaar te hebben voor als Abdul belt dat z'n data het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):