Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2022, 13:08 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb nooit een abonnement gehad bij Vodafone maar krijg al jaren om de zoveel tijd berichten dat er een MMS bericht voor me zou zijn en andere onzin. In het begin maakte ik er nog melding van bij Vodafone maar dat leverde niks op dus ben ik ook maar mee gestopt. Vind het dus niks gek dat ze nu hier weer bij betrokken zijn. Je "dus" klopt niet - de MMS melding was valide. Je verhaal is trouwens stokout , denk ik. MMS - 'multimedia SMS' . Die service is door sommige operators uitgefaseerd, en door andere niet of later. Probleem ontstond als iemand bij een operator die nog wel MMS doet jou een MMS stuurt , en jij zit bij een operator die het (al) niet meer ondersteund. Dat wordt pas ontdekt bij het verzenden . De MMS-bron-operator stuurde dan inderdaad een SMS dat je de MMS ergens op een portal kon zien. Vodafone heeft ook (al lang) MMS uitgezet. https://www.vodafone.nl/support/afscheid-van-mms

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha