Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Koppeling van online diensten. De kloof bestaat niet alleen tussen online en analoog bij PostNL, maar tussen online en niet voldoende online. Ik heb een PostNL-account (niet de app). Ik wilde in mijn account instellen waar pakketjes afgeleverd moeten worden en een vast afhaalpunt leek me wel handig, maar ik liep vast. Vandaag kreeg ik volgend bericht van PostNL: "U heeft ons een brief gestuurd met de vraag of er een oplossing is om een vast afhaalpunt in te stellen zonder een digitale bankomgeving. Helaas moet ik u teleurstellen en aangeven dat dat niet mogelijk is. Het is alleen mogelijk om een punt te kiezen als u ook een digitale bankomgeving heeft." Om je bezorgingsvoorkeuren aan te geven gebruikt PostNL dus iDIN ter verificatie van je adres. Je zit al in je account, maar ja, grote kans dat iemand anders de toegang tot je account heeft bemachtigd, dus we zetten er een extra verificatie in. Ik moet nog afwachten of ik bij mijn volgende concrete pakketje nog überhaupt in de bezorgopties kom, maar ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):