Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2022, 21:04 door _Martin_

Door Anoniem: Door _Martin_: Kijk in onze storingschecker of er werkzaamheden of een storing is in je buurt. Als de problemen in ons netwerk liggen, gaan we die zo snel mogelijk oplossen. Als Ziggo-klant kan ik je één ding zeggen: volgens die storingschecker is er nooit wat aan de hand en werkt alles altijd prima. De info op https://allestoringen.nl/storing/ziggo/ komt op mij betrouwbaarder over, want als de boel een keertje hapert, zie ik daar wèl dat meerdere mensen dat probleem hebben. Verder weinig te klagen over Ziggo, hoor, maar aan die storingschecker van Ziggo heb je niets. Wat heeft dit met een vrije modem keuze te maken? Zoals je kunt zien aan het stuk tekst dat ik quote was het een reactie op dat stukje tekst. Je hebt inderdaad goed gezien dat het onderwerp "vrijmodemkeuze" daar niet in voor komt. In dat opzicht heeft het net zo weinig te maken met vrijmodemkeuze als jouw comment ;-) Wèl over vrijmodemkeuze: Het is naar mijn mening makkelijker je eigen modem achter het modem van de provider ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha