Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem mwah, "ignorance is bliss" is een bekende quote :) de werknemer weet over het algemeen net zoveel als de werkgever, en zijn beide gewoon netjes verantwoordelijk, alleen daar waar het gaat om verantwoordelijk heb je ook nog de machtspositie de werknemer wordt van top tot teen uitgescholden wanneer hij zoiets veroorzaakt de werkgeven daarentegen wordt door iedereen geholpen en hierna wordt het de doofpot ingestouwd, uit angst en uit schaamte iig, uit real life , ik had gister een systeem in handen met een scanner die al 5 jaar geen update heeft gehad , wie zijn verantwoordelijkheid is dat dan ? degene die de licenties betaald of de beheerder ... Dan hebben ze al vijf jaar geen security audit laten doen en dat neem je in eerste instantie de ICT-manager kwalijk, dan het overige management en dan pas de beheerder. En nee, ik ben geen beheerder.. ;-) Maar security begint bij het hebben van een formeel beleid, dan het handelen in overeenstemming met dat beleid, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):