Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2022, 08:08 door Anoniem

Door hamsterdance: Zijn er meer mensen die last hebben van een slechte behandeling door de klantenservice bij deze provider ? Kan je iets meer specifieker zijn met slechte klantenservice? TransIP is een *unmanaget* hosting provider op hardware technische problemen na wordt je als klant geacht zelf de volledige kennis te bezitten. Dat betekend in de praktijk hogere marge als bedrijf sinds je enkel betaald voor de infra en niet de kennis van je inkoop kanaal. Dat gezegd hebbende TransIP is absoluut niet de goedkoopste in de unmanaget dienst verlening en ik adviseer deze partij nooit aan particulieren enkel bedrijven met eigen beheerde cloud of Hosting resellers waarbij beide interne kennis bezitten omtrent alles aspecten van IT. Kortgezegd als je slechte klantenservice ervaring gaat over dat ze geen kennis vragen beantwoorden dat is iets waar je voor hebt getekend. Als de slechte service gaat over dat ze niet hardware matige storingen of aankoop issues oplossen daar heb je uiteraard gewoon recht op. Naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha