Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: even lachen je maakt toch zo maar geen miljoenen over via een mailtje hebben ze daar toch boter op de hoofd.... nou nou zeg kan het nog gekker??????? Net zo grappig als 'experts' die niet kunnen lezen. Je maakt gewoon miljoenen over omdat je iets gekocht en geleverd gekregen hebt - dat deel van het traject was helemaal valide, en de zakelijke relatie, afspraken, ontvangst, goedkeuring etc stonden dus in het systeem. Alleen de rekening waar naar toe werd "even" aangepast op basis van een mail . Extra lastig natuurlijk, want zo was er een disconnect tussen de bedragen (en dus hoe belangrijk het geheel was) en de updaten van de rekening van een leverancier . De administratie zal feitelijk dezelfde handelingen moeten doen of het nu "printerservice jantje" is die een factuur stuurt voor toners verwisselen , of GE die een factuur stuurt voor een turbine , en dan wordt door een bestaande leverancier wat ge-update .(verhuisd, andere huisbank) . Als ze de verkeerde betalen voor wat toner is het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):