Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2022, 03:13 door Anoniem

Door Anoniem: Door tarunjj: Mijn ervaring is dat bij ABN bellen uitstekend werkt. Het call center helpt je goed. Werkt zelfs beter dan bellen. Allemaal leuk en aardig, maar dan heb je simpelweg geen eigen 'trail', en dat is er wel als je via e-mail kunt communiceren. Los van de bekende 'big tech nadelen' van de communicatie die blijkbaar wel voldoende zijn (Whatsapp, Twitter etc.) moet je dat bij die kanalen maar afwachten. Het 'teveel haken en ogen argument' t.a.v. e-mail is natuurlijk volkomen kul, dat is prima te regelen. Het is dus gewoon onwil. Maar ja, wat had je anders van Kifid verwacht...¨ Email is geen medium dat veilig is, (clear-text, unencrypted, no-identity by default) laat staan strijd met bankgeheim. Er zijn teveel problemen die er voor zorgen dat je als bank dit gewoon niet redelijkerwijs kan bewerkstellen. Makkelijker is om een ticket in te schieten als ingelogde klant via web of iets dergelijks. Dan heb je ingelogd kanaal wat "makkelijker" is. Hetzelfde probleem is whatsapp etc. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha