Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik lach me kapot als straks naar voren komt bij een externe audit dat AV-TEST getroffen is door een reeds bekende mallware variant en dat de oorzaak van de beveiliging probleem niet ligt aan Twitter maar lokale infectie. Het is nog handiger als je als slachtoffer portreteert en vervolgens schuld legt bij de dataverwerker en het ook nog eens in de media werpt. Dat zou mij als wederpartij iedergeval niet bewegen om sneller te gaan lopen. Nog slimmer is om een tweede case te openen wat elk beetje goed ingericht ticket systeem ziet als opvolging waardoor deze weer onderop de stapel komt zolang er geen assignee aan vast zit. Wat hadden ze kunnen doen? Ze hadden ook een reeks telefoons op kantoor kunnen laten rinkelen naar Twitter support tot ze door de wachtrij heen kwamen dat doen wij als we Microsoft moeten bellen voor ondersteuning kost je paar uur en telkosten maar werkt altijd. Of nog sneller en slimmer ze hadden hun partners waar ze testen voor doen kunnen inlichten en vragen voor ondersteuning. Want ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):